20 Ağustos 2009

Size nasıl yardımcı olabilirim?


Türkiye'de internet bankacılığı çok eski bir oluşum değil. Zaten çoğu bankada internet bankacılığı için şubeye gidip form doldurmanız gerekiyor. Amaç işi kolaylaştırmak değil mi ki?Memleketimin her 3 kullanıcısından biri internet bankacılığını kullanıyor, deniyor veya öğrenmek için ziyaret ediyor. Tahmin edilen isimler zirvede. Comscore Inc. 'den alınan verilere göre bu 6,3 milyon kişiden 2,3 milyon'u Garanti bankasını ziyaret ediyor. Akbank 1,9 milyon ile ikinci, onu 1,7 milyon ile İş Bankasıtakip ediyor. Sonra Finansbank , TEB , Ziraat ile devam ediyor sıra.Fakat ilginç olan bir konu var. Bu sayfaların ziyaretçi sayısından daha fazla önem verdikleri şey, onların sitede ne yaptığı. Ne kadar işlem yaparsa o kadar faydalı olacağından, ortalama ziyaret süresi bu alanda önemli oluyor. Tüm bankalarda ortalama ziyaret süresi 4-8 dakika arası. İki banka hariç. Vakıfbank 15.2 dakika. Türkiye Finans 26.5. Bu rakamın ne kadar fazla oluşu için birkaç örnek vermem gerekir herhalde. Windows Live Messenger'da bu ortalama 26.8 dakika. Youtube: 12.6 dakika. Facebook: 8.8 dakika. İnternet bankacılığında ziyaretçi sayısında ilk 20'ye bile giremeyen bu bankada insanlar neden bu kadar ısrarcı merak ediyorum.

Share this Post


Digg'de bu makaleyi paylaş! Twitter 'da bu makaleyi paylaş!Del.icio.us 'da bu makaleyi paylaş!Facebook'da bu makaleyi paylaş!MySpace'de bu makaleyi paylaş!
Google Bookmarks'a bu makaleyi ekle! Reddit'te bu makaleyi paylaş!

Etiketler: , , , ,

1 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

6001339386 kredi numarası ile konut keridisi kullandım, Mersin Metropol şubesinden almış olduğum kredi için yaptığım masrafların tarafıma ödenmesini saygılarımla arz ederim.

Nuran SERAP
Mersin Defterdarlıgı
Muhakemat Şefi

16 Nisan 2012 10:25  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

Web Statistics