Sadakat
E-mail internetin ana araçlarından biri olmuştur hep. Türkiye'deki internet kullanıcılarının %82.5'inin e-mail'i var. Bu yaklaşık 15.000.000 kullanıcıya tekabül ediyor. Dünyanın en prestijli markalarından, yerel markalara birçok seçenek var bir hesap açmak için. Bir e-mail'den ne beklersiniz. Hızlı? Kolay erişim? Hafıza kapasitesi? Bunlar yeterli değil artık.
Extra hizmetler mail servislerinin en büyük promosyonları . Gmail: Google servisleri, Blogger; Yahoo! Mail: Yahoo servisleri, SEM, Yahoo Messenger; Hotmail: MSN Messenger; Mynet: Okey, Tavla vs. oyunları gibi hizmetlerle üye sayılarını artırmaya çalışıyorlar.
Peki nedir bu büyük savaşın sonucu? Bir kazanan var mıdır? Kişisel fikrim Gmail'e doğru kayıyordu fakat, MSN; zamanında ICQ ile girdiği düellodan sağ çıkmasının kaymağını hala yiyor, yediriyor. Evet, Hotmail, ülkemizdeki internet kullanıcılarının %94'ünün hesabını tutuyor elinde. Bir Türk markası Mynet çok gerilerden takip etse de 2. sırada.. Oran %18. Ardından %16 ile Gmail, daha sonra da %12 ile Yahoo! Mail geliyor.
Peki MSN, Hotmail ile girdiği anlaşmadan karlı çıkıyor mu? Fazlasıyla.. Türkiye'de 14.300 Hotmail kullanıcısı varken, 15.450 kişi MSN kullanıyor. Mutualizm deyin isterseniz..
0 Yorum:
Yorum Gönder
Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]
<< Ana Sayfa