06 Ağustos 2009

Sadakat

E-mail internetin ana araçlarından biri olmuştur hep. Türkiye'deki internet kullanıcılarının %82.5'inin e-mail'i var. Bu yaklaşık 15.000.000 kullanıcıya tekabül ediyor. Dünyanın en prestijli markalarından, yerel markalara birçok seçenek var bir hesap açmak için. Bir e-mail'den ne beklersiniz. Hızlı? Kolay erişim? Hafıza kapasitesi? Bunlar yeterli değil artık.
Extra hizmetler mail servislerinin en büyük promosyonları . Gmail: Google servisleri, Blogger; Yahoo! Mail: Yahoo servisleri, SEM, Yahoo Messenger; Hotmail: MSN Messenger; Mynet: Okey, Tavla vs. oyunları gibi hizmetlerle üye sayılarını artırmaya çalışıyorlar.
Peki nedir bu büyük savaşın sonucu? Bir kazanan var mıdır? Kişisel fikrim Gmail'e doğru kayıyordu fakat, MSN; zamanında ICQ ile girdiği düellodan sağ çıkmasının kaymağını hala yiyor, yediriyor. Evet, Hotmail, ülkemizdeki internet kullanıcılarının %94'ünün hesabını tutuyor elinde. Bir Türk markası Mynet çok gerilerden takip etse de 2. sırada.. Oran %18. Ardından %16 ile Gmail, daha sonra da %12 ile Yahoo! Mail geliyor.

Peki MSN, Hotmail ile girdiği anlaşmadan karlı çıkıyor mu? Fazlasıyla.. Türkiye'de 14.300 Hotmail kullanıcısı varken, 15.450 kişi MSN kullanıyor. Mutualizm deyin isterseniz..


Share this Post


Digg'de bu makaleyi paylaş! Twitter 'da bu makaleyi paylaş!Del.icio.us 'da bu makaleyi paylaş!Facebook'da bu makaleyi paylaş!MySpace'de bu makaleyi paylaş!
Google Bookmarks'a bu makaleyi ekle! Reddit'te bu makaleyi paylaş!

Etiketler: , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

Web Statistics